12 oct. 2008

Mi-a tare placut.

Go fucking visit Slovenia.

Inca o tara care ne bate la cur, de departe. N-am mai fost, m-am mirat. Adica… Slovenia! Ce e Slovenia? Unde e exact? Are presedinte? M-am simtit ca americanii aia tampiti care habar n-au unde e Romania. Numa’ ca aia daca vin la noi, o sa vada numai cacat. Spre diferenta de mine, care am aflat ce si cum e cu Slovenia (despre care stiam numai ca ar avea niste partii misto de ski). Si e de fooaaarte bine.

Slovenia e inca un exemplu. Un exemplu de… tot. Turism? Mama da. Sosele? Muama, da! Mancare? Da. Oameni ok? Da. Soare superb, curatenie brici, apa azurie, servicii clasa I, mancare imposibil de gustoasa, tot felul de pesti si vietati marine, servire ireprosabila in maxim 15 minute, oameni spalati si politicosi, spa, presiune in apa de la dus…? Da baiatule, da, da, da…

O mica picanterie: luam taxiul (auzi!) ca sa mergem in Croatia. Soferul, un muntenegrean musulman, stabilit in Slovenia, care vorbea perfect italiana si cu care te puteai intelege si in EN, ne intreaba de unde suntem. Well, from Romania.
Si acu partea buna: “Oh, Romania… We have problems with Romanians here…
Ni s-a dus buhul pana in Slovenia. Pentru ca atata stie romanl sa faca – sa fure, sa faca mizerie si sa fie cocalar.

Imi cer public scuze poporului Sloven si taximetristului muntenegrean pentru neamul meu si tara mea de cacat. Suntem vai mortii nostrii. Suntem pielea unui oras din Croatia (vedeti denumirea mai jos).
Imi cer scuze pentru natia din care cu rusine fac parte. Fuck patriotism. N-am de ce.

Intr-o nota mai optimista, ia niste poze. Majoritatea din Portoroz si Piran (Slo), apoi Trieste (IT) si PULA (nu, pe bune...! Croatia.)

HVALAT* SLOVENIA!

*Slovenska: Multumesc

3 comentarii:

  1. ok ok. super poze, da' la o rezolutie mai mare nu-ncape? serios acum, chiar ar merge unele de wallpaper

    RăspundețiȘtergere
  2. ok ok. super poze, da' la o rezolutie mai mare nu-ncape? serios acum, chiar ar merge unele de wallpaper

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.