15 feb. 2010

Auto-Om


Asa. Pentru Kiraly, eu fac DEconstructie (sic!), na. Deconstructivism, baiatule. 
Mai apoi – multumiri lu' Varu si lu conu Pop. Si nu in ultimul rand, am trecut pe la pastisheria
Saudek, de unde mi-am luat un cerc (sic!). Sa-mi fie cu iertare, da prea mi-a placut.

Si acuma, clasica aberatio in integrum.

ca sa nu mai spun ca n-am inteles niciodata cu dracu functioneaza un cub Rubik. Care plm e sistemul din spatele lui, tehnica adica, mecanismul de invarteala. Cum stau alea legate. Si mai ales, cum se invart.






ANUNT (important): 

Cu ocazia zilei , blogul "Cenestezica" va ofera sansa de a participa la concursul , la care puteti castiga ,
Multumim.

Azi cred ca a fost ziua vanatorilor. Am inceput prin a ma uita in vitrina la un magazin de arme, de vanatoare, apoi, ca un facut, am vazut cei mai multi vanatori pe strada in aceeasi zi, fie ca era vorba de cizme inalte in piele, pantaloni si jiletca verde, palarie cu boruri mari, deci costum complet, ce sa mai, fie ca era vorba doar de o palarioara specifica cu insemne vanatoresti... am vazut vreo 3 vanatori. Ce dracu era cu atatia vanatori in Bucuresti?!

Pe toata Calea Mosilor, nici de-o parte nici de alta, de la Armeneasca/Carol pana la Obor, nu gasesti un singur magazin din care sa iti poti lua o pereche decenta de pantaloni sau niste blugi ceva. Numai costum sau cacati de pantaloni de trening cocalar. Numai magazine imense, cu 3 produse de cacat dispuse minimalist pe rafturi. Cata risipa de spatiu! Numai magazine de copii si multe de haine de dama. Am intrat vesel si plin de speranta intr-un magazin care afisa mare logo-urile tuturor brandurilor bune de blugi – Levis, Lee, Wrangler etc. Inauntru – numai haine pt copii. What the fuck. Disperat ajung la Lee Cooper la Universitate – era desfiintat. In skate shopuri nimic nu-mi placea, sau ce-mi placea era in masura pentru obezi. In fine imi iau niste blugi de la The Kitchen, numa asa, ca sa-mi iau. Urasc sa ma plimb dupa haine, si cel mai tare, ma omoara sa probez pantaloni. Dupa pantaloni, ma oftica sa probez tricouri si bluze, si cel mai putin ma oftica sa probez pantofi (da si asta ma oftica putin).Mi-as face propriile haine daca as avea materiale si o masina tzeapana de cusut. Ca dextru sunt.

E un mister pt mine cum se sustin unele magazine. Sunt acolo dintotdeauna, nu intra niciodata nimeni si arata tare trist, ponosit si comunistoid. Un neon, vitrine prafuite.Vand stofe, perdele, materiale pentru, atze, lalala, si alte cacaturi de gen. Vand macar ca sa isi plateasca chiria? Adica zona e buna, chiria nu cred ca e mica. Daca platesc chiria, vanzatorul cu ce-l platesc? Castig or avea? Cu toate astea, exista si functioneaza in continuare.Nu inteleg nimic. 

Azi (nr. 13.02.2010) am realizat: cucul atat de linistitor si recomfortant pt mine, era de fapt gugustiuc! Am trait intr-o eroare. Cu ocazia asta, reiterez, corect de data asta: ma linisteste extraordinar, imi da caldura, bunadispozitie, ma calmeaza teribil cantecul gugustiucului.

Burkina Fasung. Sectorul Agricol Ilford. Salata Palatului. Paiata Urinii. Paiata Uimirii. Erorilor. Drumul Tarabei. Valentine's Gay. Ballantine's Day.

Cineva a spart un ouar. Si n-a spus.

Bunicile iesite in oras au un parfum comun, dintotdeauna. Cred ca l-am intalnit la ambele mele bunici. Miroase... linistitor. Da, ca sunetul gugustiucului, da.

Am impresia ca daca apas mai tare cand ma sterg la gura sau pe maini, ma sterg mai bine. De aia, de multe ori, ma julesc pe buza sau ma zgarii cu prosopul pe maini.

Intrebarea e: ce cacat faci cu un puzzle dupa ce il faci? E total inutil.

Ma, pana la urma, ce cacat e Carnavalul de la Rio? CE e? E CE? Ce rost are? Multi oameni, haotici, pe strada. Fiecare in treaba lui. Nu e nimic organizat. Nu masti, nu nimic. Venetia macar are masti – ok. Da Rio? Regele carnavalului, un nume idiot... nu inteleg nimic.

Cornul de la brutaria de pe Mosilor trebuie consumat dupa exact 2 zile de la achizitie pt a fi optim. Pastrarea se va fi facut, bineinteles, in punga de nailon albastra, stransa la gura.

                                                                                             postare revazuta, revizuita si ingrijita de: Maica Taica.
                                                                                                                

10 comentarii:

  1. Doo vorbe cuprinzatoare:
    Genial batrane!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa traiasca seneshalul Bartholomeu Furtunah. Ma inclin, te salut cu metoda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am aflat azi Belzebute ca esti androgin! Si genial batrane! Frumos si socant de sexy! daca ai fi avut sex ,mergea sa ti-l ascunzi cu fata preasfintitei Mirela Constantinescu Din Militari...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciudat, dar interesant...
    Te astept pe la mina

    RăspundețiȘtergere
  5. Da mersi. Am fost pe la Mina in vreo doua randuri, cu halat si tot, incercand sa ma strecor cu un pieten sa prindem o autopsie in direct, printre medicinisti. da ce sa vezi, beleaua era ca n-aveau morti in ziua aia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciudat, de cate ori am dat la "urmatorul blog" am nimerit la tine...deci trebuie sa treci pe la mine, sa te pastrez, ca-mi plac ideile tale

    RăspundețiȘtergere
  7. "Intrebarea e: ce cacat faci cu un puzzle dupa ce il faci? E total inutil."
    Te contrazic. Poti sa il pui in rama iar metodele de inramare difera.
    In rest e treaba ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice work. I came across your blog while “blog surfing” using the “Next Blog” button in the Nav Bar at the top of my blogspot blog. I occasionally just check out other blogs to see what others are doing.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nice work. I came across your blog while “blog surfing” using the “Next Blog” button in the Nav Bar at the top of my blogspot blog. I occasionally just check out other blogs to see what others are doing.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciudat, dar interesant...
    Te astept pe la mina

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.