6 nov. 2011

De ce n-ai mai stat cu mine??? Te-ai fi distrat…



Am descoperit o pereche de chiloti pe care nu i-am mai purtat asa de demult incat nici nu i-am mai recunoscut ca fiind ai mei.
Viata unui om, relatiile si dramele sale ies la iveala la recensamantul periutelor de dinti din paharul de la baie.
Nu mi se pare niciun moment mai oportun decat acum pt a aprinde un betisor.

- Daca mor nici n-o sa afle.
- Lasa ca are ea de unde sa afle… J))

O facea sa vibreze.
Am nevoie de cineva care sa-mi insufle, sa traga de mine sa ma tin de ce trebuie.
Eram in Cehia, intr-un apartament in Praga, si la un moment dat am avut un flash de o secunda: parca eram in Bistrita (unde btw, n-am fost niciodata).
Cateodata vreau sa stau fetal.
Cum explici "flausat" unui englez? sau unui francez?
Mulatrul ala de la Stargate.
Singurul rost plauzibil al veceului "cu oglinda" mi se pare ala de a-ti examina cacatul. Iarasi, importanta cacatului  in constiinta colectiva.
Iagăr Maistor.


The Too Happy Teoctiste.


- Do you have smalls? Tinies? Littles? Little ones??
- yes. one small - three lions.


Era un optimist. Vedea intotdeauna partea plina a colonului.
Inarmat cu rabdare si cu peria de veceu.
Sa-ti aduci bricheti, amnar si iasca...!!!
Turta dulce mult aduce.
Mi s-a spus ca alerg dupa potcoave de cai morti.
Iubito, tu mi-ai facut joia vineri si lunea duminica...!
Ideea e sa nu te uiti in urma. Daca poti. Sau daca ai calcat intr-un cacat.
Duhul lampilor electrice m-a vizitat.
ne-am iubit,ceee ne-am mai iubiiit, pana - pula mea! - nu ne-am mai iubit.
Draga, mirosi a framboaze.
Cautam o farfurie. era sub cremvustii din microunde.
Cartea E duca.


‎- ba imi place mie de niste nenorociti...
- de mine...
- nu, de tine nu-mi place.



Ia te rog Pez-ul asta. Nu-l tin pentru revelion.
Nimic nu-i mai sfant decat: soriciul, branza de burduf, telemeaua de oaie sau de bivolita, ceapa, usturoiul, slana, tzuica, palinca si varza murata.
de la cate litere dublate triplate etc nu se mai considera greseala?

- tre sa ajungi un gentleman.
- mai usor hipiot.

da cine e traian basescu? nereprezentabilul...?!!
da poate vreau sa-i fac un tablou lu papa, care-i problema....?!!?

tre sa fac totu' iar acum :|
domnu doctor tre sa opereze o iahnie.
demult nu m-am mai simtit rotund, circular.

   
  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

zi, da oricum nu ma intereseaza.